January 10, 2010

first model 2010..

lepas balik dr oldtown jumpe junaidi, biskuat, jawa, ayul n mofarad , aku terpikir sesuatu yg boleh dikatekan gile...plan las minit mmg sesuatu yg gile bg aku...aku dapat rase kan yg ahad aku akan menjadik bosan..yela plan dah lame aleh3 tak jadik..tue yg aku terpikir nak shoot seseorg..aku terpikir nak shoot izaty manaf..aku dah janji ngan die lame nak shoot..but tak berkesempatan..so ngan selamber nye aku msg die..die balas n said YES..tampa berfikir panjang aku terus msg AYUM..aku tanye MAU SHOOT TAK ESOK PAGI..mule2 ayum bg aku jawapan yg tak berape best..tp lepas aku ckp ngan die die pon setuju..so pade ahad lepas aku buat photoshoot tue..n nie la hasil nye...(jgn marah kawan2 yg aku tak ajak..nie plan last minit..nnt aku ajak lagi..kali nie shoot yg proper nye.)








0 komen: